Korzyści i wyzwania związane z elektronicznymi kartami zdrowia.
Jak ważnym elementem jest w Internecie reklama, można ujrzeć na każdym kroku, przy korzystaniu z Internetu. Towarzyszy ona większości witryn, wyszukiwarek oraz witryn sieciowych. Wolno natknąć się na odnośniki sponsorowane, reklamy kontekstowe występujące w dwóch odmianach. Jednym jest zobrazowanie reklamy jedynie na takich stronach, które w rodzaj pośredni lub też docelowy mają powiązanie z tematyką działania reklamodawcy. Drugi sposób, to ANCHOR, innymi słowy odnośnik pokazujący się bezpośrednio w wynikach pokazanych przez wyszukiwarkę. ta reklama powinna zawierać hasła najważniejsze, co jest podstawowym elementem ukazania się jej w danym serwisie. Jak tworzy się takie reklamy? Sposób jest dość prosty. Za pomocą danych paneli administracyjnych zawiązuje się porozumienie pomiędzy reklamodawcą, a reklamobiorcą, którzy poprzez wymianę najważniejszych wiadomości na temat usługi oraz omówieniu spraw finansowych, mogą dojść do współdziałania. w rzeczywistości użytkownicy Internetu nie znają faktu, że uzywają systemów reklamy kontekstowej.
5. Strona